Tuesday, February 1, 2011

Pentru ca vreau? Pentru ca pot? Pentru ca trebuie?

1. TREBUIE!
Toată lumea are Blog, deci trebuie să ai Blog!

Te plimbi pe internet şi vezi "jurnale" online, de la jurnaliştii îndrăgiţi până la fata de la colţ, chiar şi vecina de la doi are un blog! Cum să nu vrei şi tu?

Tocmai de aceea nu vreau să fac un blog. Este o nouă modă... dar de cand sunt eu în pas cu moda? De ce să mă pierd în turma de bloggari, să îmi uit ideile în marea de lucruri neinteresante pe care le vezi online...

Dar poate că vreau să mă exprim...
2. VREAU...

Sunt om, şi se spune că asta ne deosebeşte de animale: Nevoia de a ne exprima! Consider că am ceva de spus, ca am dreptul să fiu auzită!

...dar cel mai important: 
3. EU POT!

Pentru că încă se poate să te exprimi liber, pentru că exista Agora online, unde poţi să înveţi, să asculţi şi să vorbeşti.... Să cunoşti şi să fi cunoscut!

Acest post vroia să elucideze motivul pentru care îmi fac un blog... nici eu nu îl stiu sigur, cel mai probabil curiozitatea. Dar sunt câteva idei care ar trebui explicate mai bine în viitor.

No comments:

Post a Comment