Tuesday, June 28, 2011

Studenti anti Universitate??

Eu sunt optimista de obicei... dar am citit o poveste interesanta despre prezentarea dizertatiei la una din universitatile mari din capitala. 
Povestea face nota discordanta cu un alt post al meu: Practica...


Dat fiind faptul ca nu am acordul persoanelor in cauza voi da cateva extracte din ceea ce au scris fara a mentiona nume... 
" Am tot asteptat sa vad si eu ce aveti fiecare de spus despre modul in care s-a desfasurat acest examen si cum ati fost tratati.
    Eu una, recunosc cinstit ca sunt extrem de dezamagita de tot. Nu-mi pot scoate din suflet sentimentul de neimplinire si de neputinta. Simt ca nu am dat EU acest examen ci ca mi s-a prezentat MIE PROPRIA MEA LUCRARE. 
    Am fost pusi la zid de o gasca de fosti comunisti care simt odata in an ca detin puterea si atunci actioneaza ca niste vampiri: iti iau tot suflul ca nu cumva sa ai vreo sansa sau sa revii a doua oara in fata lor.
  S-a urlat la noi,  s-aurlat la coordonatorii nostri si s-a incercat intimidarea noastra. Am fost facuti prosti si inculti, intr-un mod academic evident! Ca sa nu mai vorbesc de aspectele legale ale unei examinari : minim 2 studenti in sala, negarea semnaturilor, nerecunoasterea lucrarilor semnate, ETC. 
    Mie mi s-a corectat inclusiv titlul lucrarii. Nu era corect, dom'le!!! Nu se spune 'Lucrare de dizertatie', se spune 'Dizertatie' . Ptiu la dracu! Am mai consumat si tusul degeaba!        Mi s-a spus in fata ca sunt o agramata pentru ca nu stiu a vorbi corect romaneste. Intr-adevar, stimabililor, am scos o chifla de emotie. 
    Mi s-au pus intrebari la care nu mi s-a dat dreptul sa raspund, am fost redusa efectiv la tacere. Am fost apelata cu 'Ia uitati-va si la asta, habar nu are!' "


"De ce mi se pare mizerabil ce mi s-a intamplat: Apropo de bun simt, ar fi trebuit sa fiu lasat sa sustin o prezentare cu adevarat. La un moment dat i-am spus cucoanei ca as putea sa povestesc multe despre ce am scris, dar sa imi spuna ea ce anume din lucrare i-a atras atentia ca sa dezvolt pe acel subiect. atunci a izbucnit ca de ce imi permit eu asa ceva, ca nu se intreaba asa. Mi-a fost puse intrebari total stupide. De ex : 'da...dar mktul direct nu e ceva nou, de ce ai scris depre asta?', la care dupa un moment de blocaj, i-am raspuns: 'dna, ce m-ati intrebat e ca si cum eu v-as povesti ca am mancat doua mere si aveau un gust ff bun, dulce si imi ungeau papilele gustative, iar dvs imi raspundeti ca merele sunt verzi, si verdele nu e o culoare noua'. wtf. Pe romaneste, de cand trebuie sa scriem despre ceva nou in lucrarea de disertatie si mai ales cand e vorba de activitatea firmei mele despre care am scris....deci cum poti sa pui intrebari asa stupide, cand eu scriu despre ceva ce funi ctioneza in prezent? Ma simt jignit si furat pentru ca in toti acesti ani de master, pt k cucoana a mancat paine dimineata din banii mei, prin impozitele pe care le-am platit statului, si din impozitele pe care cei pe care i-am angajat le-au platit la randul lor (de fapt tot din banii mei  pt k la un salariu de 6 mil trebuia sa scot din buzunar 12mil pt k entitati bugetare sa aiba ce manca) In concluzie daca eu scriu o lucrare de disertatie despre cum am lansat o firma pe piata si cum am avut succes pentru ca am construit un brand si nu doar am vandut produse."
In final doresc sa spun ca experienta mea de la facultate pana acum a fost, si inca este, foarte buna (cred ca totul depinde si de punctul de vedere) insa vreau sa las fiecare sa isi formeze propria opinie despre acest caz.


 O poveste 'similara' se gasesta si pe acest blog.


Si va propun sa gandim in pasi de dans:







1 comment:

  1. Multumim Acsy! Noi vrem doar ca viitorii studenti sa stie ce-i asteapta. Dupa ce am fost mintiti frumos ni s-a dat cu ghioaga in cap...pe banii nostri!

    ReplyDelete