Sunday, February 5, 2012

Intre liniste si haos

Am hotarat sa nu mai folosesc facebook ul o perioada. Mai bine zis am hotarat sa incerc sa nu mai pierd timpul pe facebook si pe mesenger...

Vreau sa gasesc linistea un pic, DAR cand gasesc liniste nu stiu ce sa fac cu ea. Mi se pare ca am prea mult timp, prea multa energie si nu stiu ce sa fac cu ele.

Am activitate: merg la munca, mai am examene, poate mai fac cate ceva si pentru SPF, dar nu stiu ce sa fac cu timpul meu, in acesta clipa ma simt pierduta.

Mereu am avut impresia ca nu am suficient timp, acum simt ca am timp si nu stiu ce sa fac cu el. Este seara, si maine dimineata ma trezesc devreme, vreau sa fac ceva mai interesant decat sa ma uit la un alt film, altceva decat sa citesc o carte, nu prea vreau sa ma apuc sa imi fac licenta...

Cum a zis o prietena de-a mea... "Ma fac artista!", neinteleasa tot sunt, cel putin pentru mine.

Habar nu am ce o sa fac, dar am prea multa energie pentru a o risipi in continuare! Trebuie sa imi gasesc ceva de facut!

Cam atatea idei azi... Noapte buna.

No comments:

Post a Comment